سیستم همکاری در فروش گروه آرن

سیستم همکاری در فروش؛ یک راهکار کسب درآمد اینترنتی پایدار

 

سیستم همکاری در فروش یا همان افیلیت مارکتینگ راهکاری نو، برای کسب درآمد اینترنتی بدون نیاز به سرمایه و دانش فنی است!

پیج اینستاگرام

با راه ‌اندازی پیج اینستاگرامی و ترغیب مخاطبان به خرید می‌ توانید کسب درآمد اینترنتی مطمئن را تجربه کنید. اگر به بلاگری یا اینفلوئنسری مشغولید و افراد زیادی علاقمندی ها و ایده‌ های شما را دنبال می ‌کنند؛ می‌توانید سیستم همکاری در فروش آرن افیلیت را همچون سکوی پرتابی در مسیر کسب درآمد آنلاین و کسب درآمد از اینستاگرام در نظر بگیرید.

کانال تلگرام

تنها با ایجاد کانال تلگرامی و جذب کاربر، می‌ توانید عضوی از سیستم پر سود همکاری در فروش آرن شوید و کسب درآمد با گوشی را تجربه کنید. صاحبان ربات ‌ها یا گروه‌‌ های پرمخاطب نیز می ‌توانند با آرن افیلیت کسب درآمد آنلاین به روشی امن را تجربه کنند. سیستم درآمدزایی آرن از بهترین و راحت ترین سایت های افیلیت مارکتینگ محسوب می شود.

وبلاگ و وبسایت

وبلاگ ‌نویس یا وبمستر هستید؟ افراد زیادی روزانه از سایت شما بازدید می ‌کنند؟ جای شما در آرن افیلیت خالیست! همکاری در فروش (affiliate marketing) آرن راهکاری عملی برای رسیدن به کسب درآمد اینترنتی و همچنین روشی پر طرفدار برای مشارکت در فروش است.

صفحات روبیکا

کسب درآمد از روبیکا یکی از جدیدترین روش‌های کسب درآمد در ایران است که آرن افیلیت پیش نیازهای حضور همکاران را در این رسانه فراهم آورده است .علاوه بر کانال‌های روبیکا، صفحات روبینیو نیز فضای مناسبی برای فروش محصولات نیز هست.

با آرن، در ۵ گام وارد دنیای افیلیت مارکتینگ شوید!

همکاری در فروش چیست؟ همکاری در فروش یا affiliate marketing، یک روش کسب درآمد اینترنتی است که می توانید با آن درآمد بالایی داشته باشید. در این شیوه کسب درآمد آنلاین، شما محصولات مجموعه دیگری را تبلیغ کرده و به ازای هر خرید از طریق فعالیت های شما، کمیسیون دریافت می کنید. به عبارتی دیگر شما در افیلیت مارکتینگ، یک بازاریاب هستید و به همین دلیل است که به آن بازاریابی واسطه ای نیز می گویند.

برای ارتباط با ما می توانید از دو طریق اقدام کنید. روش اول استفاده از پنل سیستم همکاری در فروش و ارتباط از طریق بخش پشتیبانی است. در روش دوم می توانید با شماره ۰۷۱۳۶۲۷۰۴۹۲  تماس گرفته و سوالات خود را مطرح کنید.

تنوع محصولی بالا در آرن افیلیت یکی از مهم‌ترین نقاط قوت این سیستم مشارکت در فروش به حساب می‌آید و همواره بر آنیم تا با افزودن هرچه بیشتر انواع کالاها، نیاز همکاران و به طبع آن، مشتریان را برطرف سازیم.

برای همکاری در فروش و کسب درآمد از آرن افیلیت فقط کافیست ایده‌ای برای فروش محصولات داشته باشید. این ایده می‌تواند فارغ از سن و جنسیت افراد در منزل و از طریق فروش محصول به دوستان و آشنایان و یا از طریق رسانه‌های اشتراکی مانند وبسایت، تلگرام، اینستاگرام، روبیکا، واتس اپ و… باشد.

ابتدا از طریق دکمه ثبت‌نام و یا شروع به کار در بالای صفحه، اقدام به ثبت نام نمایید. سپس فروشگاه اختصاصی خود را ایجاد کنید. بعد با توجه به رسانه اشتراکی خود و ایده فروشتان برای محصولات، از بخش بنر و تبلیغات داخل پنل سیستم همکاری، بنر و یا لندینگ (صفحه فرود) محصولات را همراه با لینک‌های اختصاصی خودتان دریافت کنید.

ثبت نام در سیستم همکاری در فروش آرن کاملا رایگان است. از طرفی دیگر کلیه موارد مربوط به مشتری شامل تهیه محصولات، ارسال آن ها به مشتری و همچنین کلیه خدمات پس از فروش به عهده آرن است. با این حساب شما برای فعالیت در آرن افیلیت، به سرمایه اولیه نیاز نخواهید داشت و می توانید کار خود را تنها با دسترسی به شبکه های اجتماعی و یک گوشی، شروع کنید. به عنوان نمونه همکاران زیادی در آرن افیلیت از طریق همکاری در فروش اینستاگرام، درآمدهای خوبی دارند و بدون سرمایه اولیه فعالیت خود را شروع کرده اند.

به دلیل تنوع بالای محصولات درصد کمیسیون هر محصول متفاوت بوده و میزان آن نیز بسته به سطح فروش همکار نیز افزایش می‌یابد. برای اطلاع از میزان دقیق کمیسیون برای هر محصول به پنل همکاری بخش کسب درآمد —> محصولات مراجعه کنید.

واریز کمیسیون به‌صورت روزانه و بعد از ۲۴ ساعت اداری پس از ثبت درخواست واریز انجام میشود.

شما به عنوان همکار فروش، محصولات آرن را به دیگران معرفی می کنید. با خرید هر محصول از این طریق، به شما کمیسیون تعلق خواهد گرفت که به دلیل تنوع بالای محصولات در آرن افیلیت، این مقدار برای هر محصول متفاوت است. از آن جا که درآمد شما به صورت پورسانتی است، مقدار آن سقف مشخصی ندارد و به میزان و کیفیت فعالیت شما بستگی خواهد داشت. به همین خاطر برای موفقیت و کسب درآمد بیشتر، نیاز به آموزش افیلیت مارکتینگ و آشنایی با روش های فعالیت در آن را دارید.

حتی اگر در یک شغلی سنتی و ثابت مشغول به کار هستید اما ایده کسب درآمد از اینترنت را در سر دارید، همکاری در فروش می‌تواند به عنوان شغل دوم برای شما چاره‌ساز باشد. کسب درآمد در خانه واقعا خیلی ساده است. اگر خانه‌دار هستید و زمان زیادی را غیرمفید به هدر می‌دهید، اگر دانشجو و یا دانش آموز هستید و قصد دارید از فعالیت خود در شبکه‌های اجتماعی و فضای دیجیتال درآمدزایی کنید، این سیستم مشارکت در فروش می‌تواند به میزان پشتکار و تلاشتان برای شما درآمدزایی کند.

برای ارتباط بیشتر می‌توانید از پنل سیستم همکاری در فروش، بخش پشتیبانی استفاده کنید و یا با شماره ۰۷۱۳۶۲۷۰۴۹۲  با ما در تماس باشید.

ثبت نام

Address

شیراز خیابان ستارخان کوچه ۶ فرعی ۶/۲ ساختمان امپراتور

Business Talk

۰۷۱۳۶۲۷۰۴۹۲
۰۹۳۷۳۶۶۸۵۵۶

Mailing Address

info@arengroup.ir
support@arengroup.ir

Schedule

۹.۰۰ صبح - ۶.۰۰ عصر
از شنبه تا پنج شنبه