بازاریابی شبکه های اجتماعی

بازاریابی در رسانه محبوب مخاطبان شما

 

شبکه‌های اجتماعی دیگر صرفا محلی برای اشتراک عکس‌های خانوادگی و تصاویر بامزه نیستند. افراد زیادی از این پلتفرم‌ها به‌صورت هدفمند برای اطلاع از آخرین اخبار و پیگیری فعالیت برندهای موردعلاقه‌شان استفاده می‌کنند. بازاریابی شبکه های اجتماعی در گروه آرن یا سوشیال مارکتینگ، یک روش عالی برای شناساندن برند، خدمات و محصولات‌تان به شکلی سریع، ساده و جذاب است.

همین‌طور که این رسانه‌ها به رشد انفجاری خود ادامه می‌دهند، برخی صاحبان کسب‌وکار بدون داشتن درک کامل از این پلتفرم‌ها و مقتضیان آنها، بازاریابی شبکه های اجتماعی را آغاز می‌کنند. شما این اشتباه را نکنید.

ما در «گروه آرن» استراتژی بازاریابی مخصوص کسب‌وکار شما را در شبکه های اجتماعی طراحی می‌کنیم، شما را به مخاطب هدف می‌رسانیم، و آگاهی از برندتان را بالا می‌بریم.

بازاریابی شبکه های اجتماعی (Social Media Marketing) چیست؟

بازاریابی شبکه های اجتماعی در شیراز یکی از روش‌های بازاریابی آنلاین/دیجیتال است که با استفاده از رسانه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، فیس‌بوک، توییتر، لینکدین و … انجام می‌شود. اینکار بیشتر از هرچیز با هدف ایجاد آگاهی از برند، و معرفی خدمات و محصولات انجام می‌شود.

چه یک کسب‌وکار محلی و جمع‌وجور داشته باشید و چه یک شرکت بزرگ، خدمات SMM روشی قدرتمند برای دستیابی به چشم‌اندازهایتان در رسانه‌ایست که مشتریان زمان زیادی را به آن اختصاص می‌دهند. توجه داشته باشید که رسانه مناسب برای بازاریابی در شبکه های اجتماعی در شیراز، با توجه به مخاطبان و نوع فعالیت شما مشخص می‌شود.

تبلیغات در شبکه های اجتماعی چه مزایایی دارد؟

کمک به سئو وب‌سایت
گسترش مخاطبان و مشتریان
تعامل و برقراری روابط پایدار
کمپین‌های نتیجه‌بخش‌تر

خدمات شبکه های اجتماعی «گروه آرن»

با انتقال به دنیای دیجیتال، روش های سنتی بازاریابی منسوخ می‌شوند. در نتیجه، بسیاری از شرکت‌ها برای ورود به این دنیا تلاش می‌کنند. منتظر نمانید تا رقبای شما قلمرو دیجیتال را در دست بگیرند!

ما به شما کمک می‌کنیم تا وارد بازار اجتماعی شوید، مزیت رقابتی کسب‌وکارتان را بالا ببرید، و مشتریان بالقوه را به خریدارانی وفادار تبدیل کنید؛ با خدمات زیر:

  • مشاوره و ارائه استراتژی بازاریابی شبکه های اجتماعی در شیراز به صورت داده محور
  • طراحی پروفایل، کاور و پست‌های اختصاصی برای هر شبکه
  • راه‌اندازی، مدیریت و بهینه‌سازی شبکه های اجتماعی
  • اجرای کمپین و تبلیغات در شبکه های اجتماعی
  • نظارت روزانه و ارائه گزارش‌های شفاف و مدون
  • تجزیه و تحلیل عمیق شهرت برند
  • مدیریت پیج اینستاگرام
  • تجزیه و تحلیل دقیق رقبا
۰

ساخت ویدئو برای شبکه های اجتماعی

۰

ساخت محتوای گرافیکی برای شبکه های اجتماعی

۰

میانگین افزایش دنبال کننده ها

تفاوت استراتژی بازاریابی شبکه های اجتماعی با بازاریابی دیجیتال

برخی افراد بین بازاریابی دیجیتال و Social Media Marketing تفاوتی قائل نمی‌شوند. آنها معتقدند که انواع بازاریابی B2B در شبکه های اجتماعی همان دیجیتال مارکتینگ است. با این حال، تکنیک های بازاریابی شبکه های اجتماعی در شیراز تنها بخشی از یک پازل بزرگ‌تر است.

 

آشنایی با تفاوت‌های این دو حوزه، به شما کمک می‌کند تا بهتر از ویژگی‌های هرکدام برای رشد کسب‌وکارتان استفاده کنید:

 

۱. بازاریابی دیجیتال یک اصطلاح و حوزه فراگیر است، که از تاکتیک‌های بازاریابی دیجیتال آنلاین و آفلاین برای تبلیغ محصولات و خدمات و افزایش سودآوری استفاده می‌کند. این حوزه شامل کانال‌های مختلفی از جمله سئو، بازاریابی در شبکه های اجتماعی، تبلیغات PPC، بازاریابی ایمیلی و … است.

۲.انواع بازاریابی شبکه های اجتماعی در شیراز یکی از بخش‌های بازاریابی دیجیتال است. این روش از رسانه‌های مختلف برای معرفی یک برند، جلب توجه، تعامل و ترغیب مخاطبان به اقدام است.

تکنیک های بازاریابی شبکه های اجتماعی

  • انتشار محتوای تازه و منحصربه‌فرد
  • برقراری ارتباط صمیمانه با مخاطبان
  • همکاری با افراد تاثیرگذار حوزه فعالیت‌تان
  • اجرای کمپین‌های تبلیغاتی
  • اینفلوئنسر مارکتینگ

این مسئله بستگی زیادی به پکیج مدنظرتان، کلمات کلیدی، و سایر خدماتی است که در کنار بهینه‌سازی وبسایت از ما انتظار دارید. برای اطلاع از هزینه دقیق مشاوران ما آماده پاسخگویی به شما هستند.

مانند سایر خدمات دیجیتال مارکتینگ، سئو هم به تخصص کافی نیاز دارد. از طرفی، به دلیل پویایی و تغییرات همیشگی این حوزه در کنار حساسیت‌ها و سخت‌گیری‌های گوگل، نتیجه نگرفتن یا حتی پنالتی شدن بسیار محتمل است.

این تکنیک‌ها انتشار محتوای درگیرکننده، تعامل با مخاطبان، همکاری با تأثیرگذاران حوزه فعالیت‌تان، اجرای کمپین‌های تبلیغاتی و اینفلوئنسر مارکتینگ می‌شود.

دفتر مرکزی : ۰۷۱۳۶۲۷۰۴۹۲

پیشتیبانی و مشاور: ۰۹۳۷۳۶۶۸۵۵۶

آدرس ما:

شیراز خیابان ستارخان کوچه ۶ فرعی ۶/۲ ساختمان امپراتور

درباره ما

گروه طراحی و توسعه آرن فعالیت خود را از سال ۱۴۰۰ در زمینه طراحی سایت، طراحی گرافیک ، تیلیغات و دیجیتال مارکتینگ شروع کرده و سعی بر این دارد خدماتی در خور مردم عزیزمان ارائه دهد

@ ۲۰۱۹ arengroup. All right reserved.

دسترسی سریع
کمپانی