تولید محتوای گرافیکی

لیست معرفی خدمات دیجیتال را که نگاه کنید، همه بر اهمیت محتوا و تصاویر تاکید می‌کنند. در این میان، تولید محتوای گرافیکی در شیراز مانند یک تیر و دو نشان است. چنین محتوایی هم قابلیت جلب توجه مخاطبان را دارد، و هم می‌تواند اطلاعات ارزشمند را سریع‌تر از هر قالب دیگری به آنها منتقل کند.

اگر از متفاوت بودن نمی‌ترسید، ما در آژانس توسعه کسب‌وکار «گروه آرن» آماده‌ایم تا تولید محتوای گرافیکی و سایر خدمات مکمل طراحی گرافیک کسب‌وکار شما را مشتاقانه به عهده بگیریم. برای مشاوره رایگان و ثبت درخواست از طریق پیوندهای زیر با ما در ارتباط باشید.

اگر هم مایل هستید درباره خدمات تولید محتوای گرافیکی در شیراز بیشتر بدانید، بخش‌های بعد را مطالعه کنید.

تولید محتوای گرافیکی چیست؟

منظور از تولید محتوای گرافیکی، ارائه اطلاعات به‌صورت دیداری است. انواع عکس، نمودار، تصویرسازی، اینفوگرافیک، طراحی کاراکتر و … در همین دسته قرار می‌گیرند. تولید محتوای گرافیکی در شیراز در واقع زیرشاخه‌ای از طراحی گرافیک است که خدمات گسترده‌تری مانند طراحی لوگو و بخش‌های بصری طراحی سایت در شیراز هم در آن قرار می‌گیرد.

رسالت این محتواها این است که در کمترین زمان، بیشتری اطلاعات را در قالبی جذاب به مشتری ارائه کنند. این اطلاعات می‌تواند هر چیزی باشد؛ گزارش کار در آخر سال، اطلاعات محصول، معرفی کارکنان، آمار و …

قهوه فوری تنها چیز سریع‌السیری نیست که اخیرا محبوبیت بالایی پیدا کرده است. هر چیزی که بتواند نیاز مخاطب را در زمان کوتاه رفع کند نیز همین وضعیت را دارد. تولید محتوای گرافیکی در شیراز علاوه بر اینکار چشم مخاطب را هم نوازش می‌دهد، و تا مدت‌ها در ذهن او خواهد ماند.

انواع تولید محتوای گرافیکی

ساخت اینفوگرافیک

 

اینفوگرافیک را همه‌مان می‌شناسیم؛ همان نمودارهای خوش آب‌ورنگی که اطلاعات زیادی را در یک چشم به هم زدن به ما می‌رسانند. چه قصدتان آموزش باشد، چه اطلاع‌رسانی و چه تبلیغات، ساخت اینفوگرافیک یکی از بهترین ابزارهای برای شماست.

اینفوگرافیک‌ها بسیار انعطاف‌پذیر هم هستند، و می‌توان از آنها در کانال‌های گوناگون استفاده کرد.

طراحی شخصیت

 

کسب‌وکارهایی که برای خود یک کاراکتر دارند، در برقراری ارتباط با مخاطبان چندین برابر بهتر عمل می‌کنند. این شخصیت نماینده‌ای تمام و کمال از کسب‌وکار شما، فرهنگ و اهداف آن است؛ و کلیه اطلاعات لازم را از طرف شما به مشتریان شما می‌رساند.

طراحی استیکر

 

اگر از طریق رسانه‌هایی مانند واتساپ یا تلگرام با مشتریان بالقوه و فعلی خود ارتباط برقرار می‌کنید، با طراحی استیکر اختصاصی می‌توانید خود را در نظر مخاطبانتان از سایر رقبا متمایز کنید.

استیکرها هم مانند هر محتوای گرافیکی دیگری اطلاعات مهم ارتباطی و تبلیغاتی را در قالبی حرفه‌ای، جذاب و به‌یادماندنی به مخاطب ارائه می‌کنند.

طراحی پست و کاور

 

شما هم می‌توانید این خدمات را به‌طور جداگانه دریافت کنید، و هم به‌صورت پکیج کامل در خدمات ما برای بازاریابی شبکه های اجتماعی و مدیریت پیج اینستاگرام. برای به چشم آمدن در فیدهای شلوغ مخاطبان مدنظرتان، می‌توانید روی ایده‌های خلاقانه و اجرای حرفه‌ای تیم ما حساب کنید.

خدمات مکمل ما برای طراحی گرافیک

طراحی رابط کاربری
طراحی لوگو
طراحی بسته‌بندی
تولید محتوای ویدیویی
عکاسی صنعتی و تبلیغاتی

مزایای تولید محتوای گرافیکی

  • جذب مخاطبان و ارائه اطلاعات ارزشمند به آنها در قالب‌های سرگرم‌کننده
  • بهبود رتبه در موتورهای جستجو و کمک به سئوی وبسایت
  • افزایش تعامل مخاطبان و به اشتراک‌گذاری مطالب
  • ماندگاری بسیار بالا در ذهن مخاطبان
  • بهبود نرخ تبدیل و فروش نهایی

سفارش تولید محتوای گرافیکی

ما در آژانس بازاریابی و تبلیغات «گروه آرن» آماده تولید هرگونه محتوای گرافیکی هستیم که کسب‌وکار شما به آن احتیاج دارد. اگر به اطلاعات بیشتری احتیاج دارید، بخش سوالات متداول را مطالعه کنید یا با مشاوران ما تماس بگیرید.

به‌صورت کلی، این خدمات شامل ارائه انواع داده‌ به شکل دیداری به مخاطبان می‌شود، مانند اینفوگرافیک‌ها.

این موضوع با توجه به نوع خدمات لازم برای کسب‌وکار شما و به‌صورت اختصاصی مشخص می‌شود.

ویرایش‌های جزئی بدون هزینه انجام می‌شود. اما ویرایش‌های اساسی و کلی‌تر ممکن است هزینه‌بر باشد.

دفتر مرکزی : ۰۷۱۳۶۲۷۰۴۹۲

پیشتیبانی و مشاور: ۰۹۳۷۳۶۶۸۵۵۶

آدرس ما:

شیراز خیابان ستارخان کوچه ۶ فرعی ۶/۲ ساختمان امپراتور

درباره ما

گروه طراحی و توسعه آرن فعالیت خود را از سال ۱۴۰۰ در زمینه طراحی سایت، طراحی گرافیک ، تیلیغات و دیجیتال مارکتینگ شروع کرده و سعی بر این دارد خدماتی در خور مردم عزیزمان ارائه دهد

@ ۲۰۱۹ arengroup. All right reserved.

دسترسی سریع
کمپانی