خدمات پشتیبانی سایت (مدیریت سایت)

واقعیت این است که کار شما پس از طراحی وب سایت، تولید محتوا، و حتی سئوی آن تازه آغاز می‌شود! از حالا به بعد مدیریت سایت و به روز نگه داشتن آن نیز از نیازهای ضروری کسب‌وکار شماست.

منظور ما تنها به‌روزرسانی قیمت محصولات یا بارگذاری پراکنده اخبار و محتوا نیست. وب سایت شما باید به‌طور پویا آپدیت شود، سلامت فنی و امنیت خود را حفظ کند و …

ما در آژانس تمام‌سرویس توسعه کسب‌وکار «گروه آرن» آماده‌ایم تا خدمات مدیریت سایت و پشتیبانی سایت  را به صورت اختصاصی به شما ارائه دهیم.

شرح خدمات پشتیبانی وب سایت

مهمترین وظایف یک مدیر سایت، که با نام‌های ادمین سایت و وب مستر هم شناخته می‌شود، شامل کارهای زیر می‌شود:

مدیریت محتوا

بخش مهمی از مدیریت سایت به محتوای آن مربوط می‌شود. کپی‌رایترها و نویسندگان محتوای متنی و دیداری مناسب را خلق می‌کنند؛ اما این وبمستر است که آن را در جهت اهداف شما مدیریت، منتشر و گاهی ویرایش می‌کند.

خدمات پشتیبانی سایت

منظور از خدمات پشتیبانی سایت در شیراز، انجام کلیه کارهایی‌ست که برای تطبیق سایت با نیازهای جدید انجام می‌شود؛ از جمله تغییر ساختار صفحات، چینش المان‌های آنها، اجرای کمپین، افزودن افزونه‌ها یا قابلیت‌های جدید، تغییر تم و …

نظارت بر سرعت سایت

عوامل مختلفی می‌تواند سرعت وبسایت شما را تحت تاثیر قرار دهد. ما در روند مدیریت سایت شیراز دائما این موضوع را بررسی و مشکلات احتمالی را برطرف می‌کنیم، تا سرعت پایین نه روی تجربه کاربری اثر منفی بگذارد، و نه روی سئوی سایت.

امنیت سایت

تامین امنیت از مهمترین بخش‌های مدیریت سایت شماست. امن بودن وبسایت هم برای شما مهم است، هم برای کاربران و گوگل. هدف اصلی از حفظ امنیت وبسایت، جلوگیری از خرابکاری هکرهاست. البته امنیت بالای سایت باعث دلگرمی مشتریان‌تان هم می‌شود.

تهیه نسخه پشتیبان

نداشتن نسخه پشتیبان از وب سایت‌تان مانند چتربازی بدون چتر است. تهیه مداوم نسخه پشتیبان در پروسه خدمات پشتیبانی سایت در شیراز و مدیریت سایت این اطمینان را به شما می‌دهد که در صورت بروز هرگونه مشکل، می‌توانید از آخرین نسخه ذخیره‌شده سایت استفاده کنید.

رصد مداوم سایت

اگر زمانی میزبان (Host) شما از دسترس خارج شود، بدون خدمات مدیریت وب سایت ممکن است متوجه نشوید که سایت‌تان اصطلاحا اصلا بالا نمی‌آید. ما همواره این موضوع را نظارت می‌کنیم تا اگر این مشکل تکرار شد، تصمیم لازم را با رضایت شما برای تغییر هاست بگیریم.

سایر خدمات پشتیبانی سایت

آپدیت وردپرس نظارت بر گزارش‌های مربوطه حل مشکلات قالب‌ها و افزونه‌ها پاسخ به کامنت‌ها طبق توضیحات شما و مسدودسازی اسپم‌ها و …

سرویس‌های مکمل ما برای خدمات پشتیبانی سایت

طراحی وب سایت
طراحی رابط کاربری
تولید محتوا
بهینه سازی و سئو سایت

سوالات متداول درباره مدیریت سایت

شرح خدمات پشتیبانی وب سایت مواردی مانند مدیریت محتوا، تهیه مداوم نسخه پشتیبان، رصد سرعت و سلامت سایت، پاسخگویی به کاربران و … می‌شود.

هزینه پشتیبانی سایت در شیراز تا حد زیادی به پکیج خدمات مدنظر شما بستگی دارد. برای برآورد هزینه می‌توانید از مشاوران ما کمک بگیرید.

برای مدیریت سایت باید تخصص مناسبی در چند زمینه مختلف داشته باشید؛ به علاوه زمان! از طرفی، جذب وبمستر متخصص و همچنین تیمی در کنار آن که بتوانند کلیه خدمات پشتیبانی سایت و مدیریت سایت را به شما ارائه دهند، چالش‌های زیادی دارد. 

درصورت تمایل شما، ما می‌توانیم محتوایی که لازم دارید را به صورت اصولی و بهینه‌شده تولید کنیم. اگر درباره خدمات تولید محتوای ما سوال دارید، می‌توانید با صفحه مربوطه مراجعه کنید یا مستقیما با ما تماس بگیرید. 

دفتر مرکزی : ۰۷۱۳۶۲۷۰۴۹۲

پیشتیبانی و مشاور: ۰۹۳۷۳۶۶۸۵۵۶

آدرس ما:

شیراز خیابان ستارخان کوچه ۶ فرعی ۶/۲ ساختمان امپراتور

درباره ما

گروه طراحی و توسعه آرن فعالیت خود را از سال ۱۴۰۰ در زمینه طراحی سایت، طراحی گرافیک ، تیلیغات و دیجیتال مارکتینگ شروع کرده و سعی بر این دارد خدماتی در خور مردم عزیزمان ارائه دهد

@ ۲۰۱۹ arengroup. All right reserved.