عکاسی صنعتی و تبلیغاتی

کمتر خدماتی مانند عکاسی صنعتی در گروه آرن می‌تواند در یک لحظه محصولات و کسب‌وکار شما را به افراد معرفی کند، احساس خاصی را در آنها ایجاد کند، و تاثیر مدنظر را روی آنها بگذارد.

هدف اصلی کسب‌وکارتان فروش محصول است؟ قصد دارید برند تجاری یا شخصی خود را پروموت کنید؟ یا اینکه هدف‌تان افزایش نرخ بازگشت سرمایه است؟ در هر حالت، نیاز شما به عکاسی تبلیغاتی در آرن ثابت می‌ماند.

برای مشاوره و دریافت خدمات این حوزه به‌طور تخصصی، با ما در آژانس «گروه آرن» در ارتباط باشید.

منظور از عکاسی صنعتی چیست؟

از نظر فنی، هر عکسی که به منظور فروش یا تبلیغ چیزی گرفته شود، محصول عکاسی صنعتی است. این نوع عکاسی بهترین ویژگی‌های محصولات یا خدمات را به نمایش می‌گذارد، و مخاطبان را به خرید ترغیب می‌کند. بخش مهمی از تصاویری که پس از طراحی سایت آرن روی آن بارگذاری می‌شود، از همین جنس است.

بنابراین، در بیشتر موارد، منظور از عکاسی صنعتی همان عکاسی محصولات  است. برای عکاسی از محصول، ما روی آن تمرکز می‌کنیم، و ماهیت محصول شما را به تصویر می‌کشیم. چه محصول یک پرس غذا باشد چه جواهرات.

البته در کنار عکاسی صنعتی، ممکن است به عکاسی تبلیغاتی در گروه آرن نیز احتیاج داشته باشید.

عکاسی تبلیغاتی همان عکاسی صنعتی است؟

نه دقیقا. تمرکز عکاسی صنعتی روی خدمات یا محصولی است که شما می‌فروشید. اما در عکاسی تبلیغاتی، به جای اینکه خود محصول و ویژگی‌های آن نشان داده شود، حال و هوا و احساس استفاده از آن به بیننده منتقل می‌شود. به عبارت دیگر، ما با خدمات عکاسی تبلیغاتی در شیراز به شما برای گفتن یک داستان کمک می‌کنیم.

عکاس تبلیغاتی اختیار بیشتری برای تعیین نحوه استفاده از تصاویر محصولات/خدمات در کمپین‌های بازاریابی برای انتقال یک داستان دارد. در عکس‌های تبلیغاتی معمولا کسی درحال استفاده از محصول یا خدمات شماست؛ اما در عکاسی صنعتی در شیراز معمولا پس‌زمینه‌ها ساده هستند، و توجه تماما روی خود محصول است.

عکاسی صنعتی و تبلیغاتی در گروه آرن چطور به کسب‌وکار شما کمک می‌کند؟

  • با عکس‌های واقعی بهتر می‌توانید با مخاطبان‌تان ارتباط برقرار کنید
  • وجهه‌ای حرفه‌ای به برند شما داده و اعتماد را افزایش می‌دهد.
  • به افزایش آگاهی از برند و برجسته کردن آن کمک می‌کند.
  • فروش و نرخ بازگشت سرمایه را بالا می‌برد.

مزایای عکاسی صنعتی

هدف اصلی عکاسی صنعتی، متقاعد نمودن و ترغیب مشتریان به خرید محصولات و استفاده از خدمات شما است. پس می‌توان گفت که ابتدایی‌ترین مزیت عکاسی صنعتی در شیراز این است که بتوانید از طریق روشی جذاب و مدرن نظر و رضایت مشتریان را به خود جلب کنید و در ذهن آنها جاودانه شوید. از آنجایی که عکاسی صنعتی کاری تخصصی است برای انجام آن و جلب رضایت مشتریان به تیمی حرفه‌ای، متخصص و خلاق نیاز دارید تا با شناسایی بازار هدف و شناخت نیاز مخاطبان بتواند به بهترین شکل ممکن محصول، خدمات یا کالای مورد نظر را به تصویر بکشد. علاوه بر موارد ذکر شده، سایر مزایای عکاسی تبلیغاتی در شیراز عبارتند از:

افزایش کیفیت تصویر برند:  با کمک عکاسی صنعتی می‌توانید کالا و خدمات خود را به صورت کاملا حرفه‌ایی به نمایش بگذارید. در نتیجه مشتری می‎تواند به طور موثرتری از اقدامات، خدمات و محصولات شما باخبر شود و به استفاده از خدمات یا خرید محصولات ترغیب شود.

 

افزایش سطح برتری برند: مزیت دیگر عکاسی تبلیغاتی در شیراز به نمایش گذاشتن برتری برند شما است. فرض کنید می‌خواهید یک رویداد بزرگ را برگزار کنید با کمک عکاسی صنعتی می‎توانید تصاویر بسیار جذابی از آن تهیه کنید. سپس این تصاویر را در ‎سایت‎های رسمی، بروشورها و … منتشر نمایید تا برتری برندتان پیش مشتریان بیشتر شود.

 

 

افزایش سطح آگاهی از برند: وجود عکس‎های جذاب و خلاقانه بیشتر در ذهن مشتریان باقی می‌ماند. با ماندگار شدن برند در ذهن مخاطبان میزان فروش کمپانی نیز به طور قابل توجهی افزایش می‌یابد.

 

بالا بردن میزان فروش و بازگشت سرمایه: اگر یک شرکت عکاسی صنعتی را به صورت مبتکرانه و خلاقانه انجام دهد؛ فروش کلی و در نتیجه بازگشت سرمایه افزایش می‌یابد. همچنین در صورتی که شرکت توضیحات محصولات را روی تصاویر آنها درج کند؛ میزان فروش محصولات نیز به طور قابل توجهی افزایش می‌یابد.

انواع خدمات عکاسی در «گروه آرن»

ما با تکیه بر دانش متخصصان و تجهزات به روز خود، آماده ارائه این خدمات به شما هستیم:

عکاسی صنعتی یا همان عکاسی محصول، از خدمات پایه‌ای است که انواع کسب‌وکارها به آن نیاز دارند. محصولی که سوژه این نوع عکاسی است، هر چیزی می‌تواند باشد، از محصولات آرایشی و بهداشتی گرفته تا قطعات صنعتی، خوراکی، زینتی و غیره.

وقتی شما سفارش عکاسی محصولات در شیراز را ثبت می‌کنید، ما تصاویر باکیفیت و آماده استفاده‌ای به شما تحویل خواهیم داد، که می‌توانید بعدا آنها را در طراحی وبسایت، کاتالوگ‌ها، مقاله‌ها، پست‌های شبکه‌های اجتماعی و … به‌کار ببرید.

به همین دلیل، اگرچه قیمت عکاسی صنعتی بسیار مناسب است، اما یک سرمایه‌گذاری ارزشمند برای کسب‌وکار شما خواهد بود.

تنها محصولات شما نیستند که از تصویر آنها می‌توان برای اهدف تجاری استفاده کرد؛ محل کار شما نیز همین خاصیت را دارد. شما می‌توانید از محل کار خود عکس‌های حرفه‌ای تهیه کنید، و از آن در موقعیت‌های گوناگون استفاده کنید.

وقتی کسب‌وکار‌تان را گسترش می دهید و دفترهای جدیدی افتتاح می‌کنید، اهمیت عکاسی از محیط بیشتر از هر زمان دیگری می‌شود. البته عکاسی از کارکنان جدید در آنها نیز کلاس کاری مجموعه شما را به شدت بالا می‌برد.

شما علاوه بر اینکه برای شناساندن محصول خود به عکاسی محصولات در شیراز نیاز دارید، برای برانگیختن احساس مشتریان و جذب آنها نیز به عکاسی تبلیغاتی نیاز دارید.

ما در خدمات عکاسی تبلیغاتی شیراز با ایده‌های خلاقانه و اصیل، اغراق، ترکیب‌بندی و چیدمان صحیح این هدف را محقق می‌کنیم. عکس‌های تهیه‌شده بعدا در بسته‌بندی‌ها، انواع بنر دیجیتال و فیزیکی، کاتالوگ‌ها و … به‌کار می‌روند.

اگر اینکار به درستی انجام شود، تصاویر این نوع عکاسی نام برند شما را در ذهن مخاطب با یک حس خاص گره می‌زند؛ احساساتی مانند سرعت، کارایی، راحتی، قابل اعتماد بودن. پس برای عکاسی تبلیغاتی در شیراز سراغ کسی به جز تیم‌های حرفه‌ای نروید.

قیمت عکاسی محصولات

قیمت عکاسی تبلیغاتی و صنعتی به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله سوژه و نوع عکاسی که به آن نیاز دارید، حجم و سختی پروژه، لوکیشن مدنظر برای عکسبرداری، تعداد عکس‌ها و موارد دیگر. برای برآورد این هزینه می‌توانید با ما در تماس باشید.

نکته مهم اینجایست قیمت عکاسی صنعتی شیراز نباید این حس را ایجاد کند که سپردن پروژه به عکاسان حرفه‌ای یک کار و هزینه اضافه است. همان‌طور که بالاتر اشاره کردیم، تاثیر عکس‌های حرفه‌ای و خلاقانه در فروش بیشتر و تثبیت نام برندها یک موضوع اثبات‌شده است.

خدمات عکاسی صنعتی

عکاسی صنعتی و تبلیغاتی پروسه‌هایی خلاقانه با تجهیزات خاص و سوژه‌های گوناگون (افراد، مکان‌ها، محصولات و …) هستند. نتیجه این کار مستقیما روی کسب‌وکار و برند شما تاثیر می‌گذارد. ما در آژانس توسعه کسب‌وکار «گروه آرن» به شما کمک می‌کنیم تا محصول/خدمات خود را به‌طور اصولی به مشتریان‌تان ارائه دهید.

چه در آغاز راه باشید و قصد برندسازی داشته باشید، یا به دنبال افزایش فروش باشید، می‌توانید روی ما حساب کنید. برای دریافت مشاوره و خدمات عکاسی صنعتی در شیراز به‌طور تخصصی، درخواست خود را ثبت کنید تا با شما تماس بگیریم.

این خدمات شامل عکاسی از انواع محصولات، اماکن (محل کار، کارگاه، کارخانه و …) و حتی کارکنان می‌شود.

عکاسی صنعتی روی جزئیات و معرفی محصول تمرکز می‌کند، اما عکاسی تبلیغاتی احساس استفاده از آن را به تصویر می‌کشد.

این خدمات به‌طور مستقیم و غیر مستقیم روی برندسازی، افرایش اعتماد و اعتبار، افزایش فروش و … تاثیر می‌گذارد.

هزینه تمام‌شده به سوژه و نوع عکاسی که به آن نیاز دارید، حجم پروژه، لوکیشن مدنظر، تعداد عکس‌ها و موارد دیگر بستگی دارد.

دفتر مرکزی : ۰۷۱۳۶۲۷۰۴۹۲

پیشتیبانی و مشاور: ۰۹۳۷۳۶۶۸۵۵۶

آدرس ما:

شیراز خیابان ستارخان کوچه ۶ فرعی ۶/۲ ساختمان امپراتور

درباره ما

گروه طراحی و توسعه آرن فعالیت خود را از سال ۱۴۰۰ در زمینه طراحی سایت، طراحی گرافیک ، تیلیغات و دیجیتال مارکتینگ شروع کرده و سعی بر این دارد خدماتی در خور مردم عزیزمان ارائه دهد

@ ۲۰۱۹ arengroup. All right reserved.

دسترسی سریع
کمپانی